Tjohopp vad bra de går..

Toker har fått ok-stämpel på återbesöket, tack och lov.
Så nu är 15 min promenader 4-6 gånger per dag som gäller och det underlättar ju livet litegranna för en snart 6 månaders jämte. 
Waldo trodde han var Stålmannen häromdagen och kunde flyga så han hoppade utför en 2 m hög berghäll.. Som tur är verkar han bara ha sträckt sig.. Idiothund:(
Stella kör sitt race och hennes största problem är att ena kattungen har tagit över hennes plats i soffan..
Så den stackars 60+kg hunden får snällt lägga sig nån annanstans för man muckar inte med en 12 v kattunge..haha

Annars rullar dagarna bara på, min kropp skriker efter motion och rörelse men den här jävla värmen gör att det inte funkar..
Jag har gjort några tappra försök sena kvällar men det är ju så varmt och kvavt så luften blir syrefattig.

På tisdag är det dags för nya prover och jag hoppas innerligt att mina njurvärden gått ner.. 

Så det händer inte så mycket utan dagarna bara försvinner..

Tvillingarna bus hjälper till att "fixa" blommorna:)


Kommentarer
Tommy

SV: haha, ja vi får se .. Vi vill göra något nytt, testa på och inte bara leva i den trygga bubblan vi har! Jag drömmer mig bort över bron och att en dag bosätta mig i Köpenhamn. Kanske det blir denna gången ? Vi får helt enkelt se! :)

2015-01-11 @ 09:47:19
URL: http://tommytott.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0