Hötta hina saker håsså...

Det är inte så lätt jämt att förstå vad Olivia säger. Hon lägger gärna ett h i början på varje ord. Men det går åt rätt håll iaf och det är jag glad för. Kerstin har också börjat försöka prata, mest bara summelsurium men hon nickar väldigt bestämt när hon pratat så jag antar att det är viktiga saker hon pratar om:)

Inatt som var då var jag chaufför och hämtade folk i Östhammar för vidare färd mot sund och öregrund.. Och självklart så snöade det hela vägen hem.. Men det gick bra och det är rätt kul att köra ibland:)

Men de två närmsta nätterna nu är det jobb som gäller så idag går jag in i mitt asociala läge och återkommer typ fredag em..

Men nu ska jag slå ner häcken en stund och dricka lite kaffe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0