And The story goes on...

Ja här är allt som vanligt, jag har nickat till femtioelva ggr idag av trötthet och ändå sitter jag här, utmattad med ett grustag i ögonen... Jag tror att jag lider av stress...
Idag ringde från skolan och sa att Elsa var hängig så det var bara att åka och hämta.. En timme efter hon kommit hem var hon som vanligt. Sen vid fyra fick hon feber och ont i halsen så jag ringde akuten och ordnade en tid.
Åkte dit och det är bara ett virus och det märks för hon moffade i sig en påse godis på vägen hem så hon blev fort bättre.
Tänk om man alltid blev botad bara genom att åka dit:)

Imorgon försvinner strömmen igen så jag och kidsen flyr till stan och shoppar pennor och annat ritmaterial på Ikea. Sen får det bli donken till lunch då blir de glada:) på em har jag brandutbildning i fyra timmar så Mange tar med sig ungarna hem från stan..
Och nu på kvällen fick jag ett mess från Greta där hon undrade om jag kunde kika på sliskens klo för hon trodde det satt en bit kvar. Så det får bli ett stopp där på vägen hem..

Men nu ska jag ta en dusch och sen hoppas på att John blund känner för att hälsa på:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0