Hur jävla bra går de ibland...?

"Det är lika bra å sluta drömma, det går åt helvete iallafall.."
Det är en fras som kommer ur pessimistvisan..
Idag passade den himla bra kan man säga.. Jag klev upp imorse sur och trött efter att ha blivit väckt kl fem. Fick iväg Elsa med bussen och skulle bara byta en skitblöja på Olivia innan det var dags att åka iväg med dom. Upptäcker då att ungen har fått springmask.. UÄÄÄ!!!!
Jaha ringer och pratar med dagmamman och bestämmer att de ska va hemma idag och få behandling.
Kommer på att jag måste ha barnvakt eftersom jag hade tid hos bm så ringer pappa och hans sambo som är snälla och ställer upp. Ja och för att återgå till maskhistorien...
Alla sängkläder måste tvättas, jättekul när vi är utan ström idag och imorgon 9.30-14.30..

Gaaahh förbannades jävla skiiit!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0