Kroniskt trött men kan inte sova...

Jag är kroniskt trött och kan tom nicka till om jag sitter på en köksstol.. Men när jag lägger mig så är det helt kört att somna... Varför?!!
Jag är ju trött...
Jag snittar fyra timmar sömn per natt så jag borde lida av sömnbrist Big time..
Eller så är det de jag gör vilket resulterar i vakenhet ist.. Felslag i hjärnan liksom:)

Idag har vi varit utan ström igen så vi åkte till mamma och åt lunch, därefter åkte vi runt hemma och mötte upp Elsa vid bussen för vidare resa till Maja för lite gofika..
Ungarna tycker det är kul för Maja har ju en hundvalp som man kan härja runt med:)
Sen var det bara å dra en raid på affären på vägen hem och brumma hem och fixa middan. Gourmémiddag ala pannkakor..:))

Men ny ska jag knapra i mig sista skorpan och sen hoppa i lopplådan.



Kommentarer
Våran Lycka - mamma till Neo

usch vad jobbigt med sömnen. Så där hade jag en tid under mina jobbperioder... nätterna spökar till de...
fick insomningstabletter utskrivet som jag tog under en ledig vecka och va sedan på banan igen. Va bara tvungen o komma in i de.

Tack för tipset!!

2012-10-18 @ 16:01:33
URL: http://varanlycka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0