Tråkig..

Fy vad tråkig och asocial jag känner mig när jag har den här nattveckan.. Jag pratar knappt med folk, jag träffar knappt någon och jag tar mig liksom inte för att göra något heller..

Visst den är tung med många pass men vafan nåt borde jag väl kunna göra...

Nu är det bara inatt och imrogon natt kvar sen är jag ledig nio dagar och då ska jag på 2! partylite party, för de som inte vet det handlar om ljus.. Inte så spännande men på ena finns en alldeles nykläckt bebis och på det andra vankas badtunna och sprit:))
Jag ska väl försöka hinna med att motionera hundar, aktivera barn och skjutsa dom och hämta och lämna prylar hos min syster..
Ja sen var väl min ledighet över antar jag...

På tisdag har Elsa bad på skolan så det blir till att få iväg henne tidigt och sen ska det lämnas två huliganer till och dra iväg till min syster.. Den här veckan blir det till att pussla lite, vi blir utan ström tis, ons, fre mellan 9.30 och 14.30.. Och med två blöjbarn hemma så är det inte så spännande så vi flyr fältet helt enkelt.
På tisdag ska jag även till barnmorskan och prata p-spruta för nu är jag less på dessa småblödningar som jag har hela tiden med mina minipiller och fler barn vill jag inte heller ha..
Så jag får se hur det är och om det funkar bättre med sprutan..

Men nu ska jag äta ngt så jag orkar med resten av natten:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0