Vems iPhone är det egentligen..?

Det finns lite delade åsikter om det här hemma.. Olivia anser att det är hennes och jag får låna den av henne, jag vet ju att det är min telefon men herrejösses vad jobbigt det är när hon blir arg som ett bi och skriker för att jag har den och hon inte får den..
Men hon är bara 2,5 år och då tycker jag att hon kan göra annat än att sitta och spela hela tiden.

Är era barn så?

Annars så rullar dagarna på, det är lite turbulens i äktenskapet så jag har varit rätt låg ett tag nu.. Men tiden får bestämma vad som kommer ske i framtiden..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0