Waldo mötte en älg...

Mitt på dan idag tog jag med mig Waldo och drog till skogen för att plocka lite svamp och rensa huvudet.
Jag hittade massor med svamp på ett ställe så jag satt hur länge som helst och plockade. Då hörde jag att det brakade till en bit bort och fram kliver en älg, samtidigt kommer Waldo gående i sin egen lilla värld från andra hållet. Plötsligt får de syn på varann och drar sim fan själv bitit dom, älgen åt ena hållet och Waldo åt andra med full ragg och vrålande som ett levande brandlarm:))
Jag skrattade så tårarna rann..
Efter det gick inte Waldo mer än max fem meter från mig..

När jag åkte från skogen så hämtade jag upp pappas sambo och skjutsade henne så hon kunde hämta hem deras bil som blev kvar efter middagen igår.
Sen var det bara å dra hemåt via affären och sen var det matlagning, äta och på med mer kläder å dra igen. Då var det dags för motionering av hund nr två i sällskap av Greta och slisken:)
Och nu sitter jag i fåtöljen och har precis kollat klart på The Avengers.. Den var rätt bra men jag har sett bättre.
Men nu är det sängen som hägrar.. Ny vecka och med den fem arbetsnätter så god natt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0