Det kommer bli en riktig skitnatt...

Sitter på jobbet just nu, sista natten och tack och lov för det.
Idag är en en riktig skitdag i min kropp, jag är så vansinnigt trött, det molvärker i musklerna och lederna. Gruskänslan i ögonen är värre än vanligt och näsblodet forsar med jämna mellanrum..
 
Så jag går här i sakta mak, tussar i näsan och snuttar flourtabletter så mycket det bara går så bomullskänslan i munnen försvinner. Ögondropparna ligger framme på kontoret så jag kan bubba i varje gång jag passerar.. Iprenasken ligger framme och dosen för dygnet är redan nådd..
 
Så jag kan lugnt säga att just nu hatar jag min kropp, min sjukdom och forskningen som inte hittat några bromsmedeciner eller hjälpande mediciner för det här.
 
Imorgon bitti när jag slutar väntar ett samtal med chefen om några incidenter här på jobbet i helgen (jag är oskyldig) och därefter ska det hämtas olja till min bil så jag kan få hem den igen.
Sömnen i morgon kommer bli bristfällig och humöret kommer vara i botten, men vad gör väl det när jag dessutom blir ett år äldre imorgon... Yeyy lucky me:)
 
Nej nu slutar jag skriva här för jag känner att pessimisten i mig har övertaget inatt och sån är inte jag i vanliga fall.
Så jag återkommer med bättre humör en annan dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0