Ont i läppen AB..

Jag har så sjukt ont i läppen just nu, det började med att jag var torr och fick en liten skinnflik. Som jag självklart inte kunde låta bli så det hela har nu resulterat i att jag har ett sår som gör djävulskt ont och som spricker upp hela tiden..J-a skit:(

Annars så sitter jag just nu på jobbet och har bara en timmes arbetstid kvar sen får jag åka hem och sova och vara ledig till på måndag..
Det finns lite att pyssla med hemma så helgen kommer bara rusa förbi ändå.. Ungarna har varit sjuka den här veckan, de har liksom bara bytt av varandra så nu börjar jag bli less..
Jag vill ha värme och sol nu så alla vidriga virus försvinner... Och man kan börja vara ute mer, för att inte prata om att jag vill kunna släppa ut mina hönor igen..

Men men som tiden rusar på så är vi där snart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0