Förbannade fyrverkerier..

Jag hatar fyrverkerier, det var regelrätt kaos på jobbet hela natten bara för att det ska smällas i tid och otid.. Dom är dementa och förstår inte att det bara är raketer utan dom trodde kriget hade kommit..

Men de flesta hade kommit till ro vid fem imorse, alldeles lagom tills flera av dom började vakna.. Så jag har gått och gått och gått lite till inatt..
Och självklart så bestämde sig min värk för att sätta sig i knäleden istället för handlederna bara för det.. Så imorse när jag kom hem så var jag halt och lytt som en tiggarkvinna på 1800-talet..
Men nu så är allt som vanligt igen, det värker i handlederna och inte i knät, så inatt går det lite bättre att springa i korridorerna.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka, det får bli middag i stan idag:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0