Om niinen och våldtäktstuppen..

Tuppen Bosse han är ingen gentleman han inte snarare tvärtom.. Som den ungtupp han är så är han het på gröten men att han var så här kåt trodde jag aldrig.
Han hugger liksom tag i nackfjädrarna på hönorna när de går förbi och sen jävlar blir de åka av..
De äldre hönorna har ju som fattat det där så de håller sig uppe på redena och hoppar ner och äter när han inte ser:)
De yngre ja de är inte lika smarta kan man säga..

Förhoppningsvis så blir han lugnare när han blir äldre..

Ja apropå niinen, det är alltså Kerstins gosekanin som hon släpar överallt. Öronen är snart söndergosade(tuggade) och den är alldeles uggig. Jag köpte två nya för att kunna byta medans hennes åkte tvättmaskin men det var ju bara att fetglömma att de dög..
Så jag måste fundera ut någon strategi där så jag kan tvätta den där unkiga saken..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0