Plugga eller inte..?

Jag funderar på att söka någon utbildning på distans till hösten men jag är lite osäker på om jag kommer orka.
Tanken är att jag ska köra på distans och jobba samtidigt men det kanske blir lite maffigt.
Aja jag har ju till i maj på mig att bestämma mig om jag ska och vad jag ska läsa.

Just nu sitter jag på jobbet och har nedräkning tills jag får går hem, bara 2.5 timme kvar.. Jag kunde inte sova igår på em och nu börjar jag bli apatrött.
Men det är bara att bita ihop och dricka mer kaffe helt enkelt..:)

Har ni någon gång haft känslan av att ert liv inte är fulltaligt? Att det liksom saknas någon pusselbit?

Jag har den känslan rätt ofta nuförtiden men jag kan inte sätta fingret på vad det är jag saknar... Vansinnigt irriterande.:(
Nåja en vacker dag ploppar väl tanken på vad det är upp i huvudet och då får jag ta det då...


Kommentarer
Lina

Vad jobbigt med känslor man inte kan förklara med order varför??

Har precis genom gått någe sådant men min partner sm kände och ja de kunde ha delat oss på två om vi inte tagit tag i de.
Hoppas du hittar anledningen. Kram

2013-02-02 @ 02:44:36
URL: http://varanlycka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0