Sömnbrist AB..

Jag vet inte vad det är med Kerstin just nu men sömn verkar va onödigt i hennes lilla värld. Hon är vaken en gång i timmen på nätterna och är mest bara arg och skriker.. Det i kombination med huvudvärk som suttit bakom ögonen sen i söndags och värk varierat med kraftlöshet i armar och axlar gör att timmarna sömn för min del är lätträknade..
Påsarna hänger stora och mörka under ögonen och glåmigheten lyser som en gloria runt ansiktet...

Man kan kort och gott säga att skulle det finnas en tävling för fågelskrämmor så skulle jag vara självskriven vinnare:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0