Den bara dog!

Förb..... bilj.... Den bara dog sådär mitt på E4an på väg till stan..
Skitkul att hoppa ur när det kommer galna semesterfirare och blåser förbi i typ 140 knyck..
Och vad omständigt det blev, ringa efter hjälp, ringa radion och tala om att: Hej min bil typ dog så nu står den i vägrenen på en av era mest trafikerade leder..Det kan ju vara bra att varna de som åker bil där inte för att de direkt bryr sig men ändå...
 
Jag tror vissa förare är snudd på självmordsbenägna med tanke på hur nära min bil de körde, själv satt jag på en filt ute på en åker och drack cola och tittade på alla idioter...
Tack och lov kom räddningen rätt snart (Tack Robban) och vi bogserade av min bil från E4an iaf. Numer står den på en pendlarparkering och är död och jag ljuger om jag säger hoppas inte någon sätter eld på den..
 
Jag är så less på bilar som går sönder och ska jävlas och alltid lagom till semestern, som om inte utgifterna blir högre ändå den perioden..
 
Jaja jag kom till jobbet och jag blir hämtad imrogon så på den biten är allt frid och fröjd.
Hur jag ska få hem bilhelvetet?? Tar det en annan dag..
Eller så får den där som ska vara karln i huset och laga bilar fundera ut hur han ska få hem den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0