Förrymd ork...och lust...

Ja har ni sett min ork och lust så får ni gärna hojta till, jag har tappat bort den helt..
Mange och ungarna är uppe i Horndal över dagen så jag tänkte passa på att rensa datarummet, har det gått bra? Nej jag har kommit så långt att jag har tagit fram en sopsäck ha ha..:)
 
Jag bara fickmassor med antilust när jag klev in där så nu sitter jag här och dricker kaffe istället..
 
Det regnar ute nu och det är välbehövligt men vafan kunde det inte ha väntat tills jag varit ut med hunden?
Ibland tror jag väderguden sitter däruppe och fnissar för fullt vid såna här tillfällen.
 
Jag skulle behöva flytta en höna med ägg idag också men hur kul är det att försöka få med både höna och ägg och halmen hon boat i på egen hand?
Det lär ju sluta illa både för mig och hönan:)
 
Ibland känns det lite såhär...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0