Jobba, sommarhöns och rymmande knäskålar..

Ja semestern började i måndags och från igår kväll jobbar jag:) fast nu är jag på favoritjobbet med mina älskade kalvar och tjurar. Idag blev det även lite assistans när det behövdes lagas lite.. Eller ja min del av hjälpen var att stå med röven i luften och lyfta en balk med spett..:))

Igår när jag var ute och gick med fina Lina så small det till i mitt trasiga knä och jag trodde banne mig att knäskålen hade rymt.. Jädrar vad ont det gjorde men bara några minuter senare så kändes knät mycket bättre. Och idag är svullnaden borta och det ömmar bara så det var nog något som hoppade rätt:)

Och sist så bjuder jag på en bild som jag fick idag på mina utlånade sommarhöns som njuter livets goda dagar i hedesunda..



Kommentarer
Lina

Jobba inte ihjäl dig kvinna. ;)

2013-07-18 @ 13:01:16
URL: http://luzza.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0