Kaos, pannkakor och vattenbad..

Jag försökte mig på att prata i telefon samtidigt som jag stekte pannkakor... BIG mistake! Ungarna skrek, slogs och härjade, i köket självklart för det går ju inte att vara i något av de andra rummen när jag försöker föra ett samtal.
Mitt idetta kaos så sparkar jag till hundarnas matbar så halva vattenskålen åker ut på golvet (självklart nyss påfylld)
Vatten överallt, ungar överallt, pannkakor som bränns vid och en mamma som står och väger vid nervsammanbrottets rand..

Men nu sover åtminstone 2 av 3 barn så just nu har lugnet lagt sig i huset..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0