Litet blir stort, pys och påsar på fötterna..

Idag åkte nya poolen fram till ungarnas förtjusning, och Åhkes:)
Han for i och ur denna pool och till slut blev han så vild att han bet i den.. Ppyyyyssss... Så fram med tejpen som nödlösning så länge så de kunde bada klart.. Behöver jag säga att han har tokslocknat ute nu?:)

Var ut till hönorna en sväng och satt och filosoferade ute i gården med dom. Det är otroligt lugnande och sitta och titta på dom när de går omkring och pickar och låter. Insåg när jag satt där att mina småttingar börjar bli stora... Jisses det står inte på så börjar de värpa.

Nu har vi lunchat klart precis och nu sitter jag i fåtöljen med fötterna i plastpåsar med barnolja och dricker kaffe:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0