Motionerat, ventilerat och färgat lite..

Var iväg och promenerade med Lina och en ny tjej nu på kvällen men jag tror Waldo var trött för han gick och gömde sig och skulle inte åka med..haha..

Det är så skönt att gå och lalla och prata med likasinnade, man tömmer liksom hela huvudet på allt jobbigt för ett tag.
Sen blev det lite ventilering med Lina efteråt och det är som balsam för själen:)

Men nu är jag hemma, hundarna sover gott och själv sitter jag med hårfärg i skallen i ett av mina tappra försök att gömma mina gråa hår som dyker upp titt som tätt.

Imorgon blir det nog lugna gatan för det verkar inte bättre än att alla tre kidsen är sjuka... Yippie eller nåt sånt fast min egentliga tanke lutar mer åt skjut mig hållet.. Man skulle va katt helt enkelt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0