Nya vänner..

Genom åren har jag fått många nya vänner via hundarna..

Vissa har kommit mig närmre än andra, en del har knatat rätt in i mitt hjärta och en del har fått jobba mer på det.

Åsa är en sådan som hittade sin väg direkt när hon dök upp på min allmänlydnadskurs för flera år sen med sin ohängda hund Flax. Underbar människa som jag värderar otroligt högt. Hon kommer med kloka råd och tips men samtidigt så lever vi i en liknande vardag så stödet är stort.

Den senaste i raden är Lina. En genomgo tjej med fötterna på jorden. Hon gick verkligen raka spåret in till mitt hjärta och jag hoppas hon stannar där. Hon är supertrevlig att umgås med och vi har mycket gemensamt.

Så har man hund får man vänner för livet:)



Kommentarer
Åsa-T

Men kära nån! Du också gumman! <3

2013-07-02 @ 08:34:12
Lina

Men gofis du <3 klart jag stannar!!! Mig blir du inte av med då får du ha ihjäl mig först;)

2013-07-02 @ 16:53:26
URL: http://varanlycka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0