Småpippisar, shopping och hjärnsläpp...

Hyfsat bra väder idag så jag släppte ut småkycklingarna i kaninburen men attans vad svårt det är att fånga dom och få in dom i kattburen som jag bär dom i. Det är liksom 1in 4 ut... Men efter ett antal svordomar som mina barn INTE hörde som tur var så kom de ut.
Och man riktigt ser hur de myser när de får vara ute ett tag i solen även om de vilda småfåglarna skrämde skiten ur dom när de flög in och stal mat:)

Nu på kvällen drog jag till stan och storhandlade fast jag egentligen inte alls hade lust med det.
Men det var handling eller stanna hemma med hög risk för hjärnsläpp på mina barn som försöker få mig att bli gammal, galen och dö i förtid...

Nu har jag däremot landat i fåtöljen och ska glo på slutet av sommarfavoriten, Morden i Midsomer:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0