Nu är det fredagsmys...

Japp nu är det fredag och ledig helg.
Ledig helg här hos oss betyder jakthelg från andra måndagen i oktober till sista januari.. Men när man får mysa med en hund i knät som inte mosar en så kan jag leva med det.

Idag flyttade Teddy ut till landet riktigt och jag är så nöjd för han kan inte få det bättre. Ungarna har ledsnat och ja kaniner faller inte riktigt in under mitt stora intresse även om just den här kaninen föll mig i smaken..

Så nu ska kaninhagen rivas och skålar plockas undan.. Men det får bli en annan dag för imorgon är det ponnyridning och barnkalas på agendan.




Kommentarer
Tommy

Tack fina du för den kommentaren, det behövde jag .. VERKLIGEN!

Nu jävlar ska jag ta kontroll och från och med i dag försöka acceptera min värk.

Du.är.bäst!
STor kram .. Ja och ett gumpkläm bara för att jag vill! :)

2013-11-02 @ 09:44:59
URL: http://tommytott.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0