Promenad med blodvite...

Solen sken en stund på dan idag så jag tänkte passa på och släppa hundarna på vallarna så de fick springa av sig..
Sprang de? Eh inte mycket då då...
Åhke idiottuggade mest på Waldo som blev förbannad och sa åt honom.
Helt plötsligt ser jag att Waldo är blodig under hakan och på hela ryggen. Va i hela..?
Då kommer Åhke framlufsandes, blodig i hela skallen och ner på halsen..
Så det blev en grundlig undersökning av bägge hundarna för att utröna vem som blödde. Och självklart så var det Åhke, ni vet den där tungan som jag visade bild på igår?
Den hade kommit i kläm och fått ett jack och det blödde som tusan..
Men det slutade efter ett par minuter som tur var.

När vi kom hem blev det lite aftermys:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0