Raka människor!

Varför ska det alltid gnällas bakom ryggen på folk? Har man blogg el liknande så ska man diskutera problemet där.. 
Varför??
Är det fel på mig då, jag som föredrar raka, ärliga människor som säger rakt ut vad de tycker och tänker.
Jag vill inte ha nåt tassande som en katt runt het eld utan öppna truten och prata.
Jag blir förbannad när jag får höra eller läsa om något jag själv varit inblandad i och det är bara negativt. Och det kommer från någon som varit med och tydligen har en massa åsikter och "rätt" svar på allt men kan inte öppna truten då på plats och säga något..?

Nej fram för ryiga, raka och öppna människor som säger vad de tycker och inte skäms för det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0