Work all night...

Natt 2 av 3 och den verkar bli lite bättre.  
Imorse när jag kom hem så var pappsens sambo hos oss och passa kidsen för Mange var i skogen. Så jag kunde gå ut till pullorna i lugn och ro och fixa lite. 
Bosse, min största tupp, kom som ett jehu och körde sin vanliga skenattack men idag fick han på nöten.
Jag var förberedd och dessutom snabbare än honom så jag fick tag på honom och sen fick han sitta i famnen och bli tvångsgosad en stund:)
Imorgon blir det samma sak, ska man skrämmas så straffas man med gos..

Men nu ska jag moppa golv... Den tråkigare biten av mitt jobb..




Kommentarer
Tommy

Sv: Förstår jag! Hoppas natten gått bra.

Angående redigeringsprogram så kör jag Photoshop, men är verkligen as kass på redigera foton.

Jag kan rekommendera ett väldigt enkelt, photoscape. Annars har jag hört att lightroom ska vara riktigt bra med.

2013-11-17 @ 08:56:31
URL: http://tommytott.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0