En älg som var en ko...

...men egentligen så var det en häst..
Ha ha jag skrattade så tårarna rann imorse när jag insåg att "älgen" som jag såg igår morse som visade sig då vara en ko egentligen var en häst!!
Hur kan man se så urbota galet??
Jag jobbar ju för tusan med nötdjur, gubben jagar och syster har häst, borde jag då inte kunna skilja på dessa djur??
KO!!
ÄLG!!
HÄST!!
 
 
Vart fasen finns likheten liksom??
Jag måste ha varit vansinnigt trött eller börjar jag månne bli dement som de jag jobbar med??
Jag blir ju lite orolig när jag ser så illa så jag inte kan skilja dem åt.. Men visserligen har jag sett en katt i ett träd sent en kväll tills jag kom närmare och det var minsann en häst det med...hmm nu börjar jag se en liten röd tråd i det hela... Hästuslingarna samarbetar för att jag ska tro att jag är insane..!!
 
För den som är ny här inne så bli inte rädda, jag är en snäll människa men med en vansinnigt låg humor ibland och jag kan verkligen ha kul åt mig själv och mina missar..
Så jag bjuder på lite skumma funderingar så här på natten:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0