Cellgifter och strålning..

Det blev domen för min fars sambo efter att hon fick beskedet bröstcancer i maj.
Så det kommer bli en tuff höst för oss alla, mest för min far och hans sambo då som kommer leva med detta direkt inpå dem. Men det kommer även bli jobbigt för oss närstående som kommer få se förändringarna det medför.
Jag är så less på cancer och mitt int4ryck är att fler och fler får den diagnosen nuförtiden.
Det är sånt som får mig att dra mig för att gå till läkaren med min värk och mina problem..
 
Mina symtom och med min genetiska historia tyder på Psoriasis artrit som är en autoimmun sjukdom som finns i det fördolda..
Och visst är det så, min värk syns inte jämt och jag kan för det mesta leva ett normalt liv men vissa dagar är helvetiska när värken sätter sig i "fel" kroppsdel och ställer till med en massa oreda.
Det är inte kul att vissa dagar knappt kunna ta upp mina barn och trösta dem pga att värken satt sig i handleden eller ländryggen eller höften..
Jag är ju deras mamma och som mamma ska man alltid finnas där för att trösta dem när de är ledsna..
Ja ibland är livet inte som man tänkt sig att det skulle vara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0