Förkyld..

Nu är det höst och då är det bara att välkomna förkylningarna.. Som tur är så har bara jag blivit drabbad, ungarna är friska fortfarande..
Men jag har väldigt svårt för att vara sjuk, det ligger inte i min natur att ligga och vila. Så imorgon när ungarna är borta så tänkte jag passa på och åka ut i skogen och plocka svamp:)

Vi har haft besök nu på kvällen av pappa min och hans sambo så det blev lite gott fika..till barnens stora lycka:)

Men nu har jag slagit mig ner i soffan en stund innan jag ska ta en dusch och krypa isäng.
Loke har redan tagit kväller med mina ben som kudde... Mysigt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0