Lövstabruk..

Igår var jag och mamma varit på guidad visning i lövstabruk. Vi var först på herrgården och det var rätt så intressant även om jag hade velat veta mer om personerna som bott där. Därefter gick vi på bruksvandring och tittade på kyrkan.. Och vilken orgel dom hade där, jättehäftig. På vägen hem stannade vi vid kyrkogården och tittade på de Geers familjegravar.. Och på gamla järnkors från 1800-talet.. Sen avslutade jag min utflykt med att fika hos lilla farmor och gulla lite med hennes ragdollkatt.. Lägger ut lite bilder från dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0