Trötta barn..

Det är ju helt underbart med barn som somnar vid sju, halv åtta.. Synd bara att Olivia inte förstått att man ska fortsätta sova hela natten då inte till tio bara..
Så nu är hon med mig nere i vardagsrummet och äter macka och pratar och pratar..

Hundarna ser mest konfunderade ut över att hon är vaken:)

Idag har vi mest bara njutit av att rutinerna är på väg tillbaka efter sommarlov och semester..
Det blir en helt annan lunk här hemma när jag får ha mina tider.

Nu på kvällen har jag beställt massor med kläder från ellos, mest då åt Elsa som börjar växa ur alla sina kläder. Men självklart blev det ju lite åt de andra två med:)
Men nu börjar tröttmössan hitta mig så nu blir de en snabbdusch och sen bingen..
Jag tror Loke tycker nåt liknande..:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0