Älskar snö..

Mina hundar älskar snö, jag är dock inte av samma åsikt.. Jag är ganska less på snön nu, för1,5 vecka sen var det barmark och nu är det ca 70cm snö ute och mer ska det komma. Visst Elsa tycker det är kul men hennes systrar som är under metern långa har inte så kul. De kommer ingenstans utan de kan bara leka där det är skottat..
Varför kan de inte komma lagom för? Måste det alltid vara extremt av allt? Massor med regn hela sommaren, sen massor med snö och massor med minusgrader..
Men det är väl ett resultat av hur vi missköter vår planet..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0