God morgon liksom..

Vaknade halv sju imorse av att Olivia lade sina isbitar som kallas tår på min rygg.. God morgon morsan liksom:) klev upp och konstaterade att de är grymt kallt inne och jag helst vill krypa ner under täcket igen.. Men nu så två timmar senare så sprakar det i öppna spisen och värmen sprider sig i huset.
Elsa har åkt till skolan och hon var jättelycklig över att det snöar ute..igen.. Mamman i huset kan inte skryta med några översvallande känslor över det fenomenet..
Jag tycker det räcker som det är nu, men som alltid så är man ju aldrig överens med vädergudarna om vad som är tillräckligt.
Det ligger tom en klass 1 varning för snö här det närmsta dygnet..

Idag ska det bakas sockerkakor till Elsas skola för dom har julöppethus ikväll. Jag måste på skolrådsmöte först så får jag åka dit efter.
Men nu blir de en kopp kaffe först:)



Kommentarer
Anonym

Ska ringa dem imorgon och även dit på torsdag.
Jätte läskigt.

Hoppas ni har de bra i kylan:)

2012-12-04 @ 21:38:58
URL: http://varanlycka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0