Gott&Blandat..utan blandat..

Varför måste det vara lakrits i gott&blandat påsarna? Kan dom inte göra en gottpåse och en blandatpåse isåfall? Jag tycker inte om lakritsen men jag älskar de andra och då svider det att betala för en påse som består till 65% av lakrits bara för att jag vill ha de goda..
Någon mer med det bekymret eller är det bara jag?

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att jag ska kunna lägga mina två sista boenden så de får sova och jag får torka golven..
Men de verkar vara vansinnigt pigga än så länge så de får väl sitta och muffla en stund till:)

I helgen är jag ledig så då ska jag passa på att gå några rejäla promenader med Waldo, Loke får jag se om han kan gå med eller om han blir halt igen. Elsa ska till en klasskamrat på lördag och grilla korv och leka, jag lär väl passa på och åka iväg till stan och köpa presenter åt Olivia som fyller 3! om en vecka..Så det blir som vanligt, helgen rasar förbi och så är det dags att jobba igen..:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0