Hyacintjävlar..!!

Jag hatar hyacinter!! Dom får vara hur fina som helst; jag hatar dom iallafall. Jag får migrän av dom, jag blir täppt i näsan av dom, ögonen rinner och jag mår allmänt öken.
Just därför är jag inte så himla förtjust i den här tiden på året när det är hyacinter precis överallt..
Går jag in på affären får jag ont i skallen, åker jag hem till någon så måste jag åka därifrån efter en liten stund för då dunkar det i huvudet och näsan är igenkorkad..
Och nu finns dom dessutom på jobbet vilket förklarar mina migränattacker två nätter i rad..
Suck kan dom inte tänka på att det finns dom som faktiskt inte tål någon variant av dessa jävla blommor...?
Eller ska jag behöva gå med ansiktsmask för att kunna jobba en hel natt?

Säger bara: Hyacintjävlar gå och dö!!

Nu ska jag masa mig igenom sista morgonjobbet innan det är dags att sladda sig hemåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0