Jag behöver jullov...

Suck jag behöver lov nu.. Elsa skulle åka med bussen 07.25 till Österbybruk för att gå på julkonsert med hela skolan. Då är det inte så himla bra att jag och alla barn vaknar 07.40., så nu sitter jag här och har precis ringt skolan och meddelat att hon kommer till skolan när de kommer tillbaka från konserten.
Inte för att hon tar så hårt på det och dom på skolan bara skrattade men jag känner att när man är en 30+ trebarnsmamma så borde man väl klara av att komma upp i tid eller..?

Så nu sitter ett lov som en smäck i mitt liv utan väckarklockor utan sovmorgon varje dag:)
Och jag tror det gäller mina barn med för så morgontrötta som dom är nu har dom nog aldrig varit.

Idag ska jag in till stan och handla julklappar och gran och de sista till vårt sovrum, inte vad jag är sugen på men nödvändigt så det är bara att åka..

Men imorgon då ska vi ha en lekdag med Lisa på Leos lekland och det tror jag alla tre ungarna kommer uppskatta. Och för min del så är en dag i Lisas sällskap alltid avstressande och trevlig:)
Men nu är det dags att börja fixa alla ungar här hemma så vi kommer iväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0