Kallt men uppfriskande ute..

Jag har precis kommit hem från en kall och frisk promenad med hundarna. Fick sällskap med så då blev det ännu trevligare:)

Nu har jag bänkat häcken i fåtöljen med en kopp kaffe i handen och ska se klart på criminal minds.

Ikväll vid middagen höll jag på att få ett allmänt psykbryt på min karl men eftersom ungarna var med så behärskade jag mig men han ska få och det rejält!
Jag vill inte skriva vad det handlar om för vissa saker är för personliga helt enkelt.

Men nu måste jag sluta skriva för jag håller på att domna bort i handen så snart är känseln borta..
Ibland vill jag bara kapa av händer och handleder..:(

Bjuder på en bild av min vy:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0