Lunch med stjärnorna:)

Sitter i soffan med en kopp kaffe och pustar ut efter lunch och nattning av de minsta.
Det är som ett helt träningspass att utföra dessa sysslor ibland.
Men nu så sover de och hundarna är ute i hundgården och lajjar runt så det är alldeles tyst här hemma:)

Och för att inte frångå standardfrasen: det snöar ute!

Men för att återgå till det som inlägget handlade om från början, lunchen.
Kerstin fick nåt ryck och skulle absolut ha sin mössa med stjärnor på när vi åt och då hon skrek som en stucken gris när jag försökte ta bort så fick de va. Detta ledde till att Olivia inte kunde koncentrera sig på att äta så ca fem min efter vi satt oss vid bordet så hade jag två hysteriskt skrattande ungar bredvid mig... Så det blev lite si och så med ätandet..:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0