Ont ont ont...

Idag är en riktigt crappy day.. Det värker i lederna, jag domnar av i händerna, jag är som kraftlös i axeln.. Bär jag nåt som väger mer än ett papper typ så hoppar och smäller det i handlederna. Det känns ungefär som att de håller på att hoppa ur led och sen hoppar tillbaka. Gör skitont!!

Jag börjar nästan bli orolig över hur fort värken har eskalerat och blivit värre under hösten.
Ett problem är väl att jag inte kan låta bli att bära eller hålla igång hela tiden och det gör det ju inte bättre. Vila vet jag knappt vad det är och jag har aldrig tid med det.

Men det får bli som det brukar nu, jag biter ihop och tar dan som den kommer..
Fast det blir nog ett samtal till läkaren efter nyår.. Men nu är det dusch och säng som gäller.
(Mina barn har inte fattat att det är leksakerna som ska vara i skåpen, inte dom..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0