Pannknack AB...

Är på jobbet och har ca 2 timmar kvar att jobba och därefter en timmes bilfärd hem och har en helvetisk huvudvärk sitter och smyger bakom ögonen..
Har tagit alvedon nu i hopp om att det ska lätta såpass att jag klarar att köra hem iaf. Jag antar att det är kombinationen sömnbrist och förkylning som orsakar detta men det är fan inte kul..

Så idag tänker jag sova länge, inte bry mig om att ungarna gapar och slåss för det får deras pappa avstyra helt enkelt..

Det enda jag ska göra när jag kommer hem är att gå ut till hönsen och kolla till lilltuppen, han var halt igår men det syntes inget.. Jag hoppas att det går över då jag ska nacka den andra tuppen på tisdag.. Han är en riktigt elak jävel så det går inte att ha honom kvar då han är farlig för barnen.

Men nu ska jag släpa mig iväg och göra det sista..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0