Tuppen fick en sista date..

Men inte av det slaget han räknat med.
För att förklara lite, vår tupp har varit rätt så trevlig men sen i somras har något hänt i huvudet på honom. Så idag ledsnade jag och han fick en sista date med huggkubben. Inte så roligt men jag kan inte ha en elak jävel till tupp.

Så nu får tuppen Sixten ta över hönorna istället, han är en ganska timid snäll åsbokorsning. Så jag har höga förväntningar på honom.:)

Annars så rullar allt på, huvudvärken ligger och lurar fortfarande, jag har miljoner saker att göra före söndag. Vi har äntligen tapetserat klart sovrummet så nu är det bara resten kvar..
Men tanken är att vi ska bo där före jul men jag vet inte jag..
Det visar sig:)
Men nu ska jag iväg och hämta kross åt hönorna och tanka bilen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0