Utbildning igår..

Var på kurs igår, den handlade om ett annat sätt att tänka när man tränar hund. Jättespännande och det blev många ahaupplevelser. Så nu har jag börjat träna med Loke och Waldo och dom är taggade som tusan och tycker det är kul så jag har höga förväntningar nu:)

Idag är det kallt och jävligt ute så idag håller jag mig inne framför öppna spisen.. Tom kaninen hade frusit ihop så han fick flytta in i källaren för upptining.. Han har vinterisolerad bur men han går inte in i den så då måste vi lösa det så här ist..

Men nu är det navy cis och chips som gäller:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0