Varit och tatuerat lite igen:)

Japp igår var jag iväg och tatuerade mig lite igen:)
Och ja det finns dom som tycker att jag är beroende och ja kanske att jag är det men då är de ju mitt bekymmer:)
Igår gjorde jag tre tassavtryck på halsen ner till min panter på ryggen. Och så lade vi i lite mer färg i den förra för det hade släppt lite.

Men nu blir de lugnt ett tag tills det är dags att fortsätta med högerarmen.
Ikväll är det dags för jobb och det känns mindre bra då mina handleder har ballat ur helt nu under helgen.. Men Alvedon och bita ihop bara så går det..

Men nu är det sängen som gäller:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0