Äntligen sommar!

Äntligen kom värmen och solen och då insåg jag också att en ny badpool behövde införskaffas. Och det är inte så bara på landet kan jag ju säga. Men efter några affärsstopp så fyndade jag en pool lååångt ner i en låda på macken... Jippi tänkte jag, sen knatade jag runt hyllan för att gå in och betala och se på tusan där fanns det massor med pooler:)) så nu är poolen hemma, uppblåst och fylld med vatten och ungarna har hunnit bada en stund. Själv sitter jag i skuggan från hängbjörken och njuter en kopp kaffe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0