Den ligger där..

Ja det är faktiskt så, man känner majskolven i magen på Loke. Men då vet jag att än så länge sitter den inte i tarmen.. Annars idag så har vi varit hos syster och ätit, vi tog en tur till Ikea och Gränby på dagen medans gubbarna roade sig med att fixa deras tomt. Det blev senare än tänkt så hundarna var kvar ute i hundgården längre än vanligt. Annars så kommer dom in vid fyra fem och självklart så hade granngubben varit ute och gormat och då bryter helvetet lös så det blev en dust med granntanten när vi kom hem, ja gubben har ju inte stake nog att komma ut och prata med oss. Men men dom är gamla så jag bidar min tid bara... Imorgon är det dags för partaj och dans och det ska bli himla kul att komma ut och bara få va en kväll.. Det är ju liksom inte så ofta det händer, iom att jag jobbar med dementa människor så har jag en sorts mammaroll på jobbet med.. Men imorgon så:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0