Sovit för mycke...

Jaha så har jag lyckats göra det mest korkade man kan göra när man går av nattarbete.. Jag sov till sex på kvällen.. Suck.. Så därför sitter jag nu här och är pigg och trött samtidigt.. Jag och en kompis var ut och gick 9 km med hundarna nu på kvällen och det var så skönt. Jag riktigt kände hur jag slappnade av i kroppen. Imorgon ska jag träna lydnad med hundarna på klubben mitt på dan och så blir det en långvända igen på kvällen.. Men nu ska ja ta mig en macka så kanske jag kan sova sen.. Och hoppas på bättre väder än vad det har varit senaste tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0