@ work..

Lugnt just nu på jobbet så jag passar på att vila ryggen lite. Jag började få ont mellan skulderbladen igår natt och det blir bara värre.
Som tur är så jobbar jag bara inatt sen är jag ledig i två så förhoppningsvis så ska ryggen hinna bli bättre.
Jag tänker mer och mer på att kontakta min husläkare och kolla upp om det är psoriasisartrit som jag har och som ställer till det med värk i olika leder.
Men jag återkommer till det vid senare tillfälle.. Nu ska jag stoppa i mig lite piller mot värken och svabba golv så det är gjort för inatt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0