Fredag å alla var sjuka..

Ja så vart de, i fredags var alla kidsen sjuka.. Elsa med feber, Kerstin snorig och Olivia var bara förkylningsgrinig.. Så nada jobb för mig så ist har jag roat mig med att baka 3 omgångar bullar, 2 omgångar småbröd, och 2,5 sats strasskakor.. Och allt detta knådande har som tagit död på mina handleder så nu bara skakar mina händer av värk.

Men gott är de och det finns alltid värktabletter:)

Idag har Åsa och Linda varit på besök med alla kids så gissa ljudnivån som blir av sju ungar som leker och låter så mycket de bara kan..?
Mange har varit och jagat så idag föll en 12taggare(älg) för pappsens bössa:)

Loke dog på golvet när han kom hem och är mest bara sur.. Så fort man petar på honom så morrar han.. Ha ha det gör att jag bara måste peta lite när jag går förbi..

Waldo är uttråkad som tusan så han mös med Sune en sväng och det brukar han inte göra annars. Men imorgon är det städdag på klubben så då får han följa med dit:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0