Så trött så trött..

Jag är så vansinnigt trött.. Jag vaknar knappt av väckarklockan, och komma ur sängen i tid är direkt hopplöst.
Jag kommer vara ett vrak imorgonbitti när jag lämnar jobbet efter en natts arbete.
För att inte tala om onsdag när jag inte får sova för sotaren kommer..suck...
Så vill någon prata strunt med ett lik på onsdag feel free to call:)

Här hemma är det rätt lugnt just nu för att va måndag, Elsa har åkt till skolan och Olivia och Kerstin slåss inte för ovanlighetens skull.

Loke är fortfarande trött efter alla mil i skogen i helgen och Waldo körde jag slut på en sväng igår.
Men det blir väl en vända med dom när jag varit och lämnat kidsen hos dagmamman.. Det är ju liksom nöjet med hund, oavsett hur trött man är och vilket väder det är så är det bara att gå ut med dom.. Så gissa om jag förbannar mig själv ibland för att jag är hundägare:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0