Så var det dags igen..

Kerstin gjorde världens vurpa i vardagsrummet och självklart så slog hon pannan i hundarnas leksakslåda.
Så nu ståtar hon med ett ordentligt jack i pannan och såklart är det på samma ställe där hon hade en jättebula för ett par månader sen..
Hennes huvud måste va tyngre på den sidan eller något eftersom hon alltid slår sig där..

Annars så har vi mest tagit det lugnt idag och softat framför tvn och tittat ut på all snö, och det snöar fortfarande:)

Men nu ska jag ut med vovvarna en sväng sen ska jag ställa mig och grädda pannkakor..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0